Nekad Kakan.71 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pancakeman69

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Ditt Hex-ID: steam:11000014abc2960

Vad är din discord tagg? kakan.71

Vem var det som bannade dig? Phillip320

Bild på banmeddelande: Ba.webpimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde nog att banna mig eftersom att dom trode att jag skött på sjukhuset med meningen vilket jag absolut inte ville göra eftersom att det är onödigt och inte finns någon anledning till det men det var absolut inte meeningen att skjuta på sjukan. Det finns en slags bugg ibland att om du hoppar in i bilar eller något annat kan börja skjuta automatiskt eller att du pekar finger utan anledning även fast att du inte håller in sikta knappen och det var det som hände mig jag tror att dom flesta som har rpat krim innan och har tidigare egenskaper av det vet om den här buggen och den kan hände lite när som helst. Jag har även ett klipp från händelsen och då ser man även att det blir buggen vilket jag är villig att vissa i support. Man ser även på clippet klart och tydligt att telefon buggen som den kallas händer för mig och att jag inte skjuter medvetet. Jag hoppas att ni vet att det inte var medvetet att detta hände och att ni kan fatta det från mitt perspektiv eftersom att det var telefonbuggen som hände ja Jag har nu varit bannad i 5 dagar jag har vissat olika staffs i support clipet där jag dör en av dom staffsen är fillip10 han sa att jag ska få unban för detta och att han skulle föröska ta kontakt med phillip320 om att vissa clipet då buggen händer på sjukhuset som gör att jag skjuter rakt upp i himlen på sjukan och fattar inte varför jag bara skulle vela skjuta upp i himlen på sjukan det är bara onödigt om jag skulle skjutit på sjukhuset så skulle jag ju iallafall försöka skjuta någon annan spelare som är där inte luften.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset sen så kom mina vänner och hämtade mig sen hoppade jag in i bilen då så börjar min karaktär helt utan att jag ens rör höger klick på musen börja peka finger och sen då när vi ska åka iväg så tar jag upp mitt vapen då så siktar det in utan anledning och at jag inte ens nuddar min högra mus knapp men då så börjar den skjuta ändå då är jag snabb ner med vapnet och skriver miss i ooc chaten flera gånger och även att det var pistol buggen jag la till den bilden där man ser att jag skrev det uppe vid bilden på bannen sen precis efter jag han skriva i ooc chatten då så får ag min ban sen efter så hoppar jag då support om händelsen och visar mitt klipp då han ser att det är buggen som händer och då säger att han rpat krim själv innan han har varit staff och då har samma sak hänt han några gånger. Man ser tydligt på det clipet jag har att det inte är med mening. Clipet är på min dator hos min mamma och nu är jag hos min pappa men jag kan fixa det till er så att ni kan se vad det är som händer från min vinkel där man ser att jag pekar finger direkt när jag hoppar in i bilen och sedan efter att vi ska åka iväg men de så börjar den skjuta upp i himlen men jag tar ner det snabb och skriver miss flera gånger som det är bild på åvanför jag vart sedan efter det bannad i 8 dagar och jag fattar hur phillip tänkte eftersom att han säkert bara såg i logs att det blev skott där men från min vinkel var det helt annurlunda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att han säkert bara såg de i loggsen att det var skott på sjukan men om han hade specat sceanriot så hade han kunnat se att det inte var medvettet att jag sköt på sjukhuset eftersom att jag sköt bara 1 skott och det var rakt upp i luften och om jag väll skulle velat skjuta på sjukan så hade jag nog skjutit någon mäniska iställetför luften sen direkt efter så är jag snabb i ooc chatten och skriva miss miss miss det är pistol buggen för att jag inte visste vad buggen hette men sen såg jag på kermits stream att den kallades för teletfon buggen och att det hände honom i sitt gänghus det är nog dom allra flästa som rpar krim som vet att denna buggen kan hände lite när som helst och var som helst den kan även hända flera gånger pär dag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en del tidigare bans för alla möjliga slags saker men jag har fokuserat på att bli en grön spelare och värkligen försökt jag hade blivit krim och sen så hände denna telefon buggen mig men jag har lärt mig av alla mina bans jag fått att det är väldigt onödigt och att det bara slösar en massa tid för både mig och andra och det för sämrar rp nivån vilktet även gör så att det blir ett sämre community eftersom att folk blir sura på folk hitt och ditt så det kommer inte komma några flera bans ifrån mig i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra så mycket annat eftersom att det var telefon buggen som hände och att jag inte var medveten om att vapnet skulle skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte denna eftersom att det ej var medvettet men alla mina andra bans har jag lärt mig av

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes de klart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka