Nekad Kai | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kai

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198970120173/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Svensson

Vad är ditt discord namn? Kai_#2254

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Kai Sven är 20 år och är snäll och prat glad mot alla, men den som är kaxig eller beter sig dåligt ger han sig på. Han har haft en tuff uppväxt där hans farsa satt inne hela hans barndom för rån och levt med sin morsa och lille bro. Nu försöker han bara jobba hårt tjäna pengar så han kan få ett skönt liv med fina bilar och fina skor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har bra positiv energi och är villig att spenderar tid och ha roligt och träffa nya personer att prata och spela med, men också vara seriös och följa reglerna som finns och kanske mer i framtiden kanske med att hjälpa till i utvecklingen av det här fina communityt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det här är den ända och första servern jag tycker att det är roligt att rp på för att det finns många bra saker att göra som olika jobb och allt är bra gjort när det kommer till plugginsen och hur allt ser ut.

Hur hittade du Unive? Hitta servern genom att kolla på alla olika svenska servrarna och sen såg jag att den här hade bra med spelare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt prata med olika folk och bete mig rätt, kunna agera rätt till rätt tillfälle men men få ingång en bra roleplay som det skulle ha varit i riktiga livet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ska spela länge och seriöst kunna testa alla olika aktivitet som man kan göra och olika scenariona och ha så roligt man kan men också träffa och prata med nya personer och lära känna dem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope jag spelar bara på unive och kommer alltid att göra för att denna servern är den skönaste jag har spelat på.

Tillbaka