Nekad kagge_11 | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlofSten

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
13
Ditt discord namn: kagge_11

Ditt Hex-ID: 11000014525b3d8

Vad för typ av beslut gäller det? Detta beslut var om att banna mig från Både Krim & Orginal dc +Ge mig indragen Medlem+Kriminell. +En Permanent Avstängning.

Vem/vilka tog beslutet? Det jag vet är Ludde (Som pbanna mig ingame) , mer än det är något jag inte kan se/det går ej att se vem som bannar en från själva discoden.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att dom tog detta beslut för att det var någon i en Discord server (Inte ens jag) som doxxade en annan person / skicka doxx-gif's. Det som jag försöker överklaga / förklara, är att jag är väldigt ledsen över detta då det inte är jag som har gjort denna doxxing / doxx-gif, Det gör mig väldigt sårad då Unive gav mig varm känsla i mitt hjärta & alltid när jag var uttråkad eller något annat så kände jag alltid att jag iallfall hade något att göra. Det är helt enkelt inte jag som begått detta, det är asså anledningen till att jag försöker också överklaga detta. Det är beslutet / anledning jag tror att beslutet togs. Så ja, det jag tror hände var att dom gick igenom den hära discorden, & så såg dom säkert någon doxx-gif Var inte ens jag som skickade den? +Detta var en gif där någon doxxa en person sen skrev dom hans namn på själva gifen osv, Men det var inte ens jag som skickade den? +Jag har inte ens gjort något av detta (Grov meta gaming & skicka doxx-gif's). Det är anledningen dom tog beslutet, vad jag tror, sen +Jag har inte deltagit i något sånt här IDIOTISKT då jag har blivit utsatt för stor doxx SJÄLV en & flera gånger, så dethära med doxx är något jag ABSOLUT absolut absolut inte hålla på med då det är för idioter/mongon. Så om man ska kortfatta så är (vad jag tror) Denna anledning: Jag var med i en Discord med massa mongon som sitter & doxxar folk (idiotiskt), & sen Grov-meta-gaming för att jag satt afk & inte i krim vc + & En random discord jag fick invite till.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker själv det var felaktigt då det inte var jag som har begått detta fel, det var asså någon helt annan person som har begått detta, då tycker jag det är felaktigt eftersom jag får straffet när det var andra personer som inte kunde bete sig & skickade detta. Jag tycker det också är felaktigt att jag var AFK & inte satt krim vc, det är väll inte meta-gaming att stå afk 6 inte sitta krim vc? +Det var någon invite till någon random discord server som kallades för "Unive Hörnan", Fattar ej, bara för att jag ahr varit klumpig & joinat på en discord-invite, jag har ju inte begått felet meta-gaming? Sen det med "doxx dc", fattar jag 0 av, Att andra personer satt & skicka gif's på folk + skickar någon random säkert fake gif, det är väll inte jag som har begått felet "doxx"? Jag har inte ens vart med & spridit det på något sätt heller. +Jag skulle gärna villa se det som ni kallade för Grov meta-gaming & doxx dc, då det itne ens var jag som har deltagit/spridit något alls av dethära. Jag fattar själv inte varför jag skulle doxxa någon om ajg har varit utsatt för sånt idiotiskt själv, men ja jag kan förstå hur staff'sen tänkte & trodde, Jag satt afk/stog afk, satt inte i krim vc utan jag satt i en vc i en community där idioter befinner sig & att jag fick invite till någon discord som är helt död fattar inte ens vad den var till för helt ärligt. & Sen det med doxx dc var ju helt enkelt för det fanns idioter i en dsicord som sitter & doxxar folk idiotiskt. Så är nog det bästa sättet jag skulle kunna förklara för er varför jag tycker beslutet var felaktigt, vill också säga såhära, Jag hoppas verkligen att ni tar eran tid genom att läsa igenom denna, det är något som skulle uppskattas väldigt långt inne i mitt hjärta, jag är bara här för att ha kul & roliga stunder i mitt liv då Unive är det bästa stället av många ställen för mig, Jag vill också hoppas att ni fattar att jag inte är någon idiot som det faktiskt finns som dom i dendära discorden, Jag är verkligen inte någon som beter sig som dom som doxxar varann vilket jag inte gör jag hoppas verkligen verkligen att ni förstår det, jag är bara här för glädje som sagt, är inte ute efter dumheter/negativitet det ska ni veta om mig jag är inte någon sån, @LUDDE Jag vill att du ska veta att jag själv vart med om doxx/spridning på bilder/videor, det ska du veta & jag är extremistiskt emot sånt jag vet exakt exakt hur det är +ni ska fatta att jag är inte en sån person som håller på med sånt det är nog det största och viktigaste orden jag vill att ni ska kunna veta om mig, mer än det har jag nog inget att säga.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Beviset till detta fel, finns förmodligen hos ludde, då det är han som har tagit dethära beslutet vad jag har fått höra iallfall, Så ja, det ända som jag skulle kunna bevis skulle nog vara att jag visar er runt i dom hära "doxx dc" dom ni kallade & visar att det finns inget av mig där? Då är det väll inte jag som har begått något av dom hära felen. Så det skulle kunna vara mitt bevis helt enkelt, sen får ludde bevisa resten. @LUDDE ta din tid, & hoppas verkligen du förstår att jag har blivit utsatt för doxx flera gånger i mitt liv & vill verkligen du ska veta att jag inte håller på med sånt, utan jag är bara här för glädje det är anledningen till att jag gick över till Unive från första början (för att jag inte orkar med folk som dom +Orkar inte bli doxxad 24/7), jag är inte någon som håller på med såna saker osv, hoppas du fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka