Nekad kaboom/jesus | Chef-jobb ansökan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaboom/jesus

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? båtbolaget

Vad heter du IRL? max

Vad heter du på discord? Kaboom#1525

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? 7 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer göra det mer aktivt och jag kommer hålla koll på mina anställda, så om någon är inaktiv så kommer jag ta det det med han och jag kommer hålla koll så dom som är/vill kan jobbet och vill det så om dom inte kan hjälper jag. jag kommer göra så folk jobbar på bättre och att dom inte bara jobbar för lön och för att det är skoj och en trevlig arbets plats att jobba på så om det blir lite bråk tar man det och sen kan jag det flesta med att vara chef och kan anställa folk, jag kan också hålla koll på folk.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag jobbar just nu där och jag kan sälja båtar jag kan systemet jag kan hur man anställer folk med dc och in game, jag vet hur man skickar ut annonser.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är runt 3 till 6 timmar per dag kan bli lite olika men aldrig under 3 skulle jag säga, och du jag är inne så håller jag koll på båtbolaget

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart det här skulle bara vara kul och förbättra min rp.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka