Nekad kabbebrush | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kabbebrush

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? kabbe. / f1aw

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mikael Uggla och han är 26 år gammal som kommer från Sverige på hans fritid gillar han att kolla på bilar och hojar, snacka med polare, bara chilla, han gillar även att planera inför t ex. Men hans kompisar var inte så lagliga de tog droger i tidig ålder som påverkade Mikael jättemycket i hans mentala del och hans beteende och Mikael har blivit riktigt stark och han kände att mc var hans grej för han har varit i alla situationer som fattiga, rika och nära döden. Mikael är en person som har bra fokus på sitt jobb men han kan också skämta mycket med de runt omkring honom. Mikael har alltid varit en person som har hjälpt andra före han hjälper sig själv för att göra andra gladare och starkare men hans humör kan svänga som en karusell. Han har vunnit många paintball turneringar vilket har gett han fördelar inom mc i vissa tillfällen där det blir gängkrig så att han sedan kan kontrollera vapen lättare i stressiga situationer. När han var ung så spelade han mycket ishockey på fritiden i hög nivå och varit på mc mässor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp från min sida men då kommer det även behövas från alla andra. Jag kommer även bidra med en rolig rp så alla ska ha det så kul som möjligt. Jag bidrar med respekt i rp oavsett om det är ett spel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du inte ska vinna alla scenarion för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM Random Death Match. Det innebär att man dödar någon utan anledning så om jag går i grove street så kan jag inte skjuta någon random som går framför mig för då hade det varit RDM. Suntförnuft. Det menas "logiskt tänkande" och är en av den viktigaste regeln och innebär att man ska tänka på vad man gör innan man gör det så om du står i led till banken eller whatever så kan du inte tränga sig fram i ledet, tänk vad man gör innan man gör det. NLR New Life Rule. NLR/New Life Rule innebär att man inte kan komma ihåg något från scenariot som du dog i. Så tillexempel jag blir skjuten och dör och blöder ut så kan jag inte komma ihåg vem det var som sköt mig eller vart jag dog jag kan inte komma ihåg något.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jajjamensan! Jag har rpat på rätt så många server som t.ex. RevingeRP, Valize, Valon, NetanRP, Miljonprogrammet, knoxRP, KronanRP, NorrortRP, Strive och sedan några mindre städer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt rolig att rollspela med.

Nekad
Anledning:
Samtliga frågor är plagierade - "Vad kan du bidra med till serverns RP?" samt "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka