Accepterad Kabanoss | Ban överklagan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kabanoss

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198428416671/

Ditt Hex-ID: 11000011be76a9f

Vad är din discord tagg? Kabanoss#9570

Vem var det som bannade dig? Falken

Hur lång tid var din ban? Permament

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: streamsnip~Falken

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ni trodde att jag hade hade streamsnipat någon, antar att det var han i falck bilen. Lite konstigt när bilen hade varit paj i 30 minuter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare skulle köpa en husqvarna elelr han skulle så var jag med, men den var trasig så vi skulle till mekonomen och fixa den. Men såklart skulle ingen vara där. SÅ då skulle vi ta plan b och gå och köpa en mobil till mig för jag hade blivit rånad innan en gisslan situation. Och när vi skulle göra så var det en grabb som hade hoppat runt på opel bilen som vi skulle fixa. Så min polare hoppade ut ur bilen och skulle snacka med honom eller något. Men då medans jag satt i bilen så hoppa han in i bilen och åkte till motorvägen där bilen började ryka och sånt då så ringde jag min polare igen och han sa att vi skulle komma tillbaka för han ville ha bilen tillbaka, så vi vände men eftersom bilen var paj så skulle vi fixa den men eftersom mekonomen inte var öppen så drog vi till falck för att kolla om dom kunde fixa den. Då så kom ingen så vi väntande. Och då så kommer någon i en falck bil som kom och vi frågade han om han kunde fixa bilen och han sa ja men rätt när vi skulle börja fixa bilen så blir jag bannad. Antar att han var streamern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en felaktig ban jag hade ingen stream uppe visste inte ens att han streama eller var inne på servern. Så jag ser ingen anledning varför man skulle banna. Inte som att vi följde efter eller metagamea och leta upp var han är för han kom till oss.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för lall och powergaming, och jag har lärt mig att hantera situationer mer seriöst och att roleplaya att jag har skadat om jag typ är med i en crash. Och det har jag försökt det bästa jag kan att göra t.ex använda /me för att utrycka grejer som t.ex om jag darrar för att jag är rädd kan jag göra /me Darrar eller skakar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde inte göra något annorlunda för att jag inte direkt gjorde något fel det var helt enkelt en felaktig ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej samma sak här hade inte gjort något ända jag gjorde var att RP och vänta på att en bil skulle bli fixad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka