J
jupiterskill9
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198417291012
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons
Vad är ditt discord namn? jupiterskill9#0343
Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Päron hans namn är lite lustigt men han fick namnet eftersom hans mamma och pappa hade en Päron träds odling uppe i Värmland där Pelle växte upp. Eftersom Pelle var uppvuxen i Värmland så körde han mycket traktor och saab. När Pelle fyllde 15år så fick han sin första egna saab 9-5 som han än idag har kvar. Pelle Gillar att Meka och jävlas med epa raggare eftersom de är så himla löjliga när de kör runt med sina skrothögar som går mindre än 30km/h. Dessutom så har Pelle en crush på Marja Lisa som han inte vågar visa till henne
Varför ska just du bli whitelistad? jag har en speciell men bra rp nivå folk som rpat med mig känner säkert till min rp. Men jag vill kunna arbeta på wl jobb och ha det kul och göra bra scenarion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag varit det innan och jag vill vara det igen eftersom jag vill kunna ha chansen att ha ett WL jobb typ på Saras eller Qpark
Hur hittade du Unive? har kompisar som spelar och sedan har jag sätt folk som streamar på denna server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna ha kul och göra bra scenarion och uppgradera min rp nivå
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons
Vad är ditt discord namn? jupiterskill9#0343
Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Päron hans namn är lite lustigt men han fick namnet eftersom hans mamma och pappa hade en Päron träds odling uppe i Värmland där Pelle växte upp. Eftersom Pelle var uppvuxen i Värmland så körde han mycket traktor och saab. När Pelle fyllde 15år så fick han sin första egna saab 9-5 som han än idag har kvar. Pelle Gillar att Meka och jävlas med epa raggare eftersom de är så himla löjliga när de kör runt med sina skrothögar som går mindre än 30km/h. Dessutom så har Pelle en crush på Marja Lisa som han inte vågar visa till henne
Varför ska just du bli whitelistad? jag har en speciell men bra rp nivå folk som rpat med mig känner säkert till min rp. Men jag vill kunna arbeta på wl jobb och ha det kul och göra bra scenarion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag varit det innan och jag vill vara det igen eftersom jag vill kunna ha chansen att ha ett WL jobb typ på Saras eller Qpark
Hur hittade du Unive? har kompisar som spelar och sedan har jag sätt folk som streamar på denna server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna ha kul och göra bra scenarion och uppgradera min rp nivå
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej