Nekad Junior6969 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junior6969

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Junior

Vad är ditt discord namn? duvet103

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yasin nilsson och är 24 år gammal. Han har haft dålig barndom eftersom hans pappa var alkolist under hans barndom hade han gått igenom mycket. När han var 9 så knivhög hans pappa hans mamma i magen hon överlevde som tur. Dem flyttade från Hans pappa 2008. Han mådde pkysiskt dåligt de 2 åren. Han började i de kriminella sedan 12 år han är 13 år fick sitt första vapen han dödade en person när han va 15 år och åkte in på ungdoms fängelse när han var 18 kom han ut och flytade direkt hemifrån eftersom hans mamma hade gått bort av cancer sedan lämnade han de kriminela men börjar komma tillbaka i de han har flyttat in i ny stad som heter unive han trivs här och hans syskon bor här i staden så han bor hos sin bror wille just nu de är några månader skillnad han fick reda innan han åkte in i fängelset att han hade 2 brödrar wille och isak de båda brödrerna är med i det kriminela nätverket vi får se vad det händer vidare...

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tycker jag ska få bli Medlem för ja vet hur man rolspelar på FiveM. Jag har vart Medlem på unive förut och spelade här i över et år men sen slutade jag och nu vil jag börja igen. Ja tycker jag ska få bli Medlem fö jag har en väldigt hög RP nivå och försöker altid utveckla min och andras RP nivå. Ifall jag får bli Medlem här på unive kommer jag att bidra med hög RP, utvecklade scenarion som är roliga för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer bidra med en hög RP nivå till serve. Jag kommer firsöka utveckla både min och andras RP på serve. Jag komer alltid firsöka ha kul på servern. Jag kommer bidra med utvecklade senarion som är roliga för båda parterna. Detta är vad jag kommer att bidra med mest til serve.

Hur hittade du Unive? Jag testa denna server och tyckte att den värka seriös och bra rp nivå och rolig Community

Nekad, utveckla din karaktär intressen, personlighet och vad den strävar på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka