Nekad Junior6969 | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junior6969

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197963772455/

Ditt Hex-ID: steam:110000100358227

Vad är din discord tagg? katt.com123

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-01 000854.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staff valde att banna mig för skjuter som icke medlem och utan en anledning, som är ett grovt regel brott, och han valde att banna mig också på mitt betende att jag hade brist på rp som jag kan hålla med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de som hände var att jag gick in på unive och åkte runt och hittade folk som körde bil och så åkte jag fram till dem och hoppade ut som en icke medlem och började skjuta, sen efter scenariot så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var halvt felaktigt då bannen la sig på 185 dagar då den inte ska de, bannen ska ligga på mindre än en månad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för jag lallade på torget och sen blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka på andra hur dem rpar och gjort samma men jag valde att göra regel brott, och skulle istället följa reglerna och inte göra regel brott

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att följa unives regler

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka