Nekad jula bakåt | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jula bakåt

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? julabakåt

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: vålta framåt, 19 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad, retoriskt skicklig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: vålta började med gymnastik när han var 11 år gammal, och har sedan dess fortsatt med aktiviteten och börjat tävla. Han skadades 2019 och pensionerades från tävlingslivet, och vill därför nu värva unga till gymnastiken, för att öka samhällsmedborgarnas genomsnittliga hälsa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär har som uppgift att öka univemedborgarnas kondition, vilket gör det roligare för alla eftersom det är kliniskt bevisat att motion för bättrar människans mentala hälsa. Vålta kommer att försöka förbättra den genom att uppmana folk till att börja löpträna och börja på gymnastik.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta alla ha kul, om man exempelvis flyr ifrån polisen och kör fulknep hela tiden så blir det inte roligt för motparten, därför kanske man kan vålta framåt istället så att det går lite långsammare så att de får en chans. ;)

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, 2021 för ooc osv då jag var helt ny till rp. Blev bannad och vände mig till bryggeriet, där jag lärde mig regler osv.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, random death match, att mörda någon utan anledning. vdm, vehicular death match, att mörda någon med en bil som vapen. OOC, att prata som om det inte vore rp, exempelvis säga inventory, id, discord osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Din ansökan granskas och kan ta lite längre tid än vanligt ursäkta för fördröjet!

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka