Nekad Juicy | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Juicy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031185110/

Ditt Hex-ID: 11000013fd4eed6

Vad är din discord tagg? ZNG#4104

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? Permban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för att ha gett ut en staffs Nummer

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gav ut ett nummer men i själva verket va det inte jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support med Philip, Quirks och Wille03. Med min brorsa. Och dom frågar mig om jag har gett ut hans nummer och då säger jag Nej det har jag inte gjort varför skulle jag. Då säger philip och säger du har 5 sec att Screen sharea och då säger jag en extremt omogen och något onödigt vilket leder till min ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det va inte en felaktig ban och jag förstår till 100% till varför jag blev bannad. Jag vet att jag har sagt att den inte är bra, och det står jag för men vill ge den en chans för både min kompis och brorsa sa att den har blivit bättre och tro det eller ej jag har pratat med mina vänner om att köpa gäng. Jag titta på min kompis just nu och tittar på han och ser att det inte är något lal och att det är seriösare. Har letat länge efter en server som jag kan spela på men ingen har kändes bra och hittade inte någon lik denna. Jag har faktiskt saknat denna server när vi va i gäng och allt det va riktigt roligt under den tiden. Men när då detta som hände med gänget så blev jag arg/besviken för att det va mycket som hände med gänget och folk blev bannade och då detta med oppa. Men vill köra på den för jag har inte mycket att göra alls nu på dagarna och har även hemskola så har extremt mycket tid att lägga kommer kanske inte köpa gäng med en gång men i framtiden 100%. Märkte att det blev väldigt mycket krångel med gäng och va i support minst 2 ggr om dagen men tappade det efter den dagen då jag pratade med er och skulle inte ha gjort. Skulle vilja få en chans till och rätta till mina misstag och kunna vilja RPa på Din server. Jag vet att jag att jag gjorde bort mig extremt mycket och känner mig så jävla ånger full så det finns inte. Jag har ett par vänner som spelar och tittar på dom och saknar att RP som fan. Har försökt att RPa på några servrar men det är inte det har inte funkat. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och vet att det kanske inte hjälper att säga varje gång men vet inte vad jag ska göra. Det ända jag begär är en andra chans, så att ni/du kan se mina bra sidor.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har blivit bannad för Mask på GZ, och lev en gång bannad för Grov abuse då jag va staff i november

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig. Jag förstår att detta som hände och det jag sa inte va alls smart och skulle vilja få en andra chans så att jag kan vissa mina bra sidor så får ni se att jag kan och har bra sidor. Det hände ett par saker innan detta också och det va också en stor del till varför jag blev lite argare än vanligt men kan inte skylla på någon. Jag förstår vad jag har gjort och skulle vilja komma tillbaka. Jag tar på mig 100% ansvar om detta som hände. Ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top