Nekad Juan Garza | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/22hz/

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad är din discord tagg? garzaaaaaa

Vem var det som bannade dig? Lunify och 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: BANNAD.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att mina shooting loggs visade att jag hade dödat 13 poliser på en och samma dag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hela började med ett scenario utanför Sons Of Anarchy klubben där jag tillsammans med 3 till blev beskjutna av några randoms som åkte förbi oss, Efter detta så kommer det en gröna audi som är polis span bil. personen i denna bilen sitter och kör över 1 utav oss och kallar han för h*runge och att han ska döda honom o dylikt. Sedan åkte vi iväg långt ifrån stan och hade polisjag ungefär 20 minuter tills vi tillslut hamnar vid human labs för att våran bil pajjade, Där inne blir vi stormade av polisen (självklart) och vi svarade tillbaka med eld och sköt mot dom, Sedan inleddes en förhandling men som inte ledde till något utan ledde till massa skott och tråkigheter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban pga av att jag skötte hela scenariot skit dåligt, allt var dåligt från min sida och jag står inte bakom något av det jag gjorde utan jag ångrar alltihop, Det var en helt korrekt bann där jag var problemet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft tidigare banns men denna är den längsta jag haft nu i 3-4 månader. Jag har ju såklart tagit lärdom av denna genom att kolla på streamers, Hur unive vill styras och även tänkt över vad jag kan förbättre och vad jag gjorde som fick en negativ påverkan och detta är något man reflekterat över mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns väl egentligen bara en sak, Inte gjort det scenariot från första början, Men om det nu hade varit så hade jag kunnat gjort det mycket bättre och en bättre plan för att det istället skulle kunnat bli ett bra scenario och undvika skottande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja mycket, Man har kunnat reflektera kring vad man kan förbättra, Vad som gjorde att jag var en negativ påverkan och detta har jag självklart funderat över och börjat tänka på andra sätt vilket i sin hand enligt mig vet att detta kommer förändras kring min rp, Så jag hoppas att jag får chansen denna gång att bevisa att jag faktiskt tagit lärdom och att jag kommer göra något bättre utav detta.
Jag ser bannen som en medecin på min egna läxa där jag själv försökt att tagit lärdom och sedan funderat för att åtgärda detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka