Nekad JSQNORDICWELLNES | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka som chef hos Securitas

Vad heter du IRL? Enis Kurti

Vad heter du på discord? jsq nordicwellnes#5896

Hur gammal är du? 15 fyller snart 16 IRL

Hur många timmar har du på Fivem? 297 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag kommer göra securitas till en bättre plats. För att jag är villig att jobba 8-15 timmar per dag om jag inte har något akut denna dagen. Och för att jag är vill verkligen jobba och kommer lägga mycket tid på detta som ni säkert förstår. Och för att jag har spelat på denna servern sen jag börja på FiveM och har alltid velat bli chef oss Securitas. Och jag är en duktig och respektfull ledare och har allt som kräv för chef på Securitas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis innan och vet hur man ska hantera ett sådan jobb jag kan allt om yrket som krävs för att vara chef. Jag får alltid uppdrag att leda en grupp och jag gör det bra för jag vet hur en chef ska hantera sitt jobb.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är 20 år gammal och kommer från Skåne han gillar att ta ledning och leda. Han kan och vet vad han gör han gillar att samarbeta och få nya vänner han gillar att ha det lite svårare i sitt liv för han e van vid det att hantera svåra jobb. Han kan hantera stress och tänka rätt i svåra situationer han vet vad som är rätt och fel. Han kan följa lagen och regler. Och han har allt som krävs för chef på Securitas. Jag är också respektfull människa har respekt mot alla. Använder inga fula ord det är aldrig okej

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag - Torsdag = 14:30 - 00:00
Fredag - 12:35 - 03:00
Helger - 09:00 - 04:00 ungefär 8-15 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart jag kommer alltid spela på servern även fast jag inte får jobbet man ska aldrig ge upp sin dröm. Och min dröm är att vara chef på Securitas och Jag kommer aldrig ge upp på den drömmen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej håller mig till unive servern tycker om denna server jätte mycket

Har du läst våra Regler? Såklart man måste alltid veta allt innan man gör något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka