Nekad JSQNORDICWELLNES | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
414
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153609325/

Ditt Hex-ID: 11000014720fa6d

Vad är din discord tagg? jsq nordicwellnes#5896

Vem var det som bannade dig? The Palace chefen för det står ej på min bann

Hur lång tid var din ban? Först 60 min men sen ändrades den till 7 dagar men missförstånd

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim sunt fönuft men det var min kopis som blev skjuten i huvudet sen kom vi ditt och då skulle minna vänner hämnas med baseboll träd

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter som de litade på en server vakt men allt var missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade jag är en kille som jobbar hamnar nästan aldrig i problem men ja jag skulle jobba som vanligt sen blev min bästa vän blev skjuten 3 gånger i huvudet och sedan fick jag reda på det av minna kollegor sen sp ville de hämnas mot killen då hoppade de in i bilen tog mig med sen skulle de ditt jag visste inte vad som hände så jag träffade killen och fråga han vad som händer sen råka jag miss clicka så att jag råka slå han med basebollträet bad honom om ursäkt han visste jag sa till han att det var ej med meningen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser själv att jag inte gjorde fel KSK jo lite att jag ens lyssnade på dem skulle bara inte gåt ditt och fortsatt jobba på ber han om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad 3 gånger men det var för jag prata med en ambulans personal medan han var upptagen andra var att en kille skrev ett fullt ord framför mig och vi stod vi en bill firma och han stack direkt efter han skrev det och då trodde de som jobbar att det var jag. och jag lärde mig av minna misstag och gjorde inte om misstag mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja bara inte gåt ditt och att inte bryt mig och fortsatt jobba på ber han om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ta ngn Annas bissnes utan jobba på som en bra människa jobba för pengar och ha det bra i livet kommer aldrig mer slås eller lägga mig i ska vara en bra människa

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka