Nekad JSQ Max | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JSQ Max

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198277653297/

Ditt Hex-ID: 110000112eaf331

Vad är din discord tagg? MAXANSCOPE#6681

Vem var det som bannade dig? [SWE] Naounee

Hur lång tid var din ban? 20dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: scammare ~^8[SWE] Naounee. Återstår: 13 dagar 21 timmar 46 minuter Vill du över klaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag scammade en när han skulle köpa en snodd bil och fattar att de är dumt men behövde pengar och såg inte i reglerna att man inte fick de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog jämte bilen som jag skulle scama han på på piren pakeringen och han jag scama stog jämte mig så sa jag mitt nummer så swishade han mig och när jag fick swishen så tog jag bilen och åkte iväg 20sek efter jag hade åkt iväg blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel för såg inte regeln när jag läste. Men har läst igenom reglerna noga nu och har hittat reglen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för sund förnuft för jag gjorde en bakåtvålt på ens bil-tak han sa att jag skulle gå ner men hann inte innan jag blev bannad. Då var jag vi torget pakeringen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte skulle scama han utan sälja en av mina bilar riktigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste tänka på vad jag gör och inte scama folk och läsa reglerna igen. Men också att jag inte ska göra dåliga saker. Utan att göra folk glada istället.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka