Nekad JSQ Abbeh | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe1_

Icke Medlem
Meddelanden
500
Reaction score
55
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Adullah

Vad heter du på discord? H1 Abbeh#4937

Hur gammal är du? IRL=14 IG=30

Hur många timmar har du på Fivem? 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli chef på jobbet för många anledningar! De främsta anledningarna att min karaktär är väl mogen och utvecklad inom det mekaniska ämnet både irl och ingame. Jag drömmer att en dag jobba inom detta ämne när jag är äldre och kan redan det mesta just nu! Jag tror att ha mig som chef kan stärka både mig och denna fantastiska servern. Jag är aktiv minst 5h varje dag och är öppen för alla möjligheter och förslag. Jag tycker att vissa chefar bara sitter och njuter av lönen. (Inte alla) Men det tänker jag absolut inte göra. Att få denna chans och plats inom ett företag kräver för mig blod, svett och tårar för att man ska kunna kalla sig en värd chef. Jag tycker samt jag borde bli chef för jag har jobbat på falck tidigare och nu jobbat på vianor i 5 veckor. Jag kan fixa fram en dc server och alltid ta intervjuer när det passar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Falck länge och jag har varit biträdande chef på mekonomen i en annan stad. Jag var de själv sen lämna vår chef oss och då fick jag styra hela meko tills jag bytte till denna fantastiska stad för 6 månader sedan! Jag kan hantera stressiga situationer och kan rpa som mekaniker, har också jobbat som auto vianor meko och falck på unive så har ganska många erfarenheter och kan rpa som mekaniker och vill gärna starta samarbete med företag så att dom får bilen lagad ganska billigt och vi får ganska billigt om det till exempel blir vainor att vi får ganska billigt med att vi ska pimpa bilar hos dom. Har varit chef ganska länge sen så som sagt jag har erfarenheter. Jag var chef i typ 1 månad förut så jag kan liksom ganska mycket osv och sen har ja jobbat i typ fyra månader på unive som mekaniker! Därför tror jag jag passar som chef och jag borde få jobbet! Sedan så kan jag som sagt fixa en Falck server!

Berskiv din karaktär? Adullah har alltid vart en grabb som sköter sig! Han har alltid fått bra betyg i skolan. Men när han skulle gå ut universitetet och trodde han skulle få ett riktigt bra jobb så hände det som inte fick hända. Han började lida av en svår minnesförlust. Han fall helt enkelt på målsnöret! Men som tur opererades den del av hans korrupta hjärna bort och han kunde vara normal igen. Det enda han kom ihåg var det mesta inom mekanik. Han började plugga mekanik och blev anställd hos Falck, sedan har han nu jobbat på Vianor i fem veckor! (5 månader IG)Han ser nu fram emot en större uppgift! Han har alla körkort! (A. b och c) Han är trettio år gammal och har en stor bit av sitt liv kvar!

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 5-6h
Helger: 6-8h
Lov och ledigheter: 8-9h

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka