Nekad Josis007 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Josis007

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198804571184/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Joshage

Vad är ditt discord namn? Hannes#9002

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. min karaktärs bakgrund är att han började tidigt med hyfs och hans föräldrar skildes tidigt. Hans mamma blev jätte ledsen när dem gjorde slut och hängde sig i äppelträdet hemma i trädgården en dag när Hannes kom hem från skolan, Hannes var 10 år.
då kände hans pappa sig jätte taskig som egentligen gjorde slut med hon så då hoppade han från ett berg, Hannes var då 12 år. Då bodde han och hans syrra kvar i huset själva men hans syrra var ändå 18 år och hade jobb och derars mormor och morfar och farmor och farfar skulle betala hus lånet. Hannes började också tidigt med alkohol då han började med det vid 16 års ålder. Då också började han med droger vid 19 års ålder. Han har ändå ett intresse för bilar och hade velat jobba på mekonomen. Nu är också hans känslor inte det bästa. Han tänker mycket på hans föräldrar och hans liv vad han egentligen håller på med alla droger. Han har nu bestämt sig att sluta med drogerna och all alkohol. Nu så

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tycker det verkar som det är jätte bra rp och jag kommer bidra med bra rpande på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är mycket intresserad av RP servrar och tycker det är kul, det som jag tycker är bra med Unive är deras sjukt bra RP att folk verkligen sköter sig och inte skjuter alla som ingenting vilket har hänt mig.

Hur hittade du Unive? Jag hittade först Unive på en stream då jag sa det till mina kompisar, då började mina kopisar kolla på han också. Det var då jag skulle på sverige trip till skåne. Då när jag kom hem hade dem börjat spela på servern så nu vill jag också det för det är det enda dem spelar så jag har ingen att spela med.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa nya vänner börja jobba på mekonomen och köpa en Mercedes C220.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa nya vänner och bidra med bra rp och sköta mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inter nu men mina kompisar spela på Unive så därför vill jag också det

Tillbaka