Nekad jorge.pere@allmanna-grand | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? vlelucas

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Björk, Han är 26 år gammal, Han är en trevlig och seriöst människa. Han har haft en bra uppväxt med sin familj han har alltid haft en familje medlem att vara med eller att prata med. Jaxk har haft en väldigt bra skol gång han hade alltid kompisar att vara med, Och han klarade skolan med ett väldigt bra betyg och merit. Efter att han gick ut nian började han jobba lite hos sin farfar resturang i ett tag. Sedan efter det gick han till gymnasiet för att plugga samhällsvetenskapsprogrammet efter det gick han ut gymmnasiet för att plugga till polisen så han gick in till polishögskolan i stockholm. sedan efter det vart han godkänt till polisen och jobbade där i ett par år. Han är en väldigt lugn och rolig person också och han gillar att hjälpa folk till de bästa han kan göra, Nu om han kommer in till staden unive så ska han nog gå tillbaka till sitt gamla jobb polisen, Han gillar också att vara med kompisr och gå till gymmet eller bara åka utt med bilen och vara med vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös rp nivå och en aktiv spelare. Jag kommer bidra med att följa unives regler, jag kan bidra med väldigt bra rp eftersom jag har rpat i snart 3 år och har mycket erfarenhet inom rp. jag kommer försöka mitt bästa att visa så bra rp som möjligt och utveckla min rp, samt rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Väldigt simpelt. Man ska inte spela för powergaming, dvs alltid försöka vinna för man vill ha pengar, vapen. Känner man av i erp:n att man ''förlorar'' rp:t så ska man göra scenariot så roligt som möjligt för båda, dvs låta personen/personerna som gjort rp scenariot lite bättre vinna. Detta för att inte det ska bli så ensidigt i rp:n. man ska alltid spela för att ha roligt till dom båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Väldigt simpelt. Man ska inte spela för powergaming, dvs alltid försöka vinna för man vill ha pengar, vapen. Känner man av i erp:n att man ''förlorar'' rp:t så ska man göra scenariot så roligt som möjligt för båda, dvs låta personen/personerna som gjort rp scenariot lite bättre vinna. Detta för att inte det ska bli så ensidigt i rp:n. man ska alltid spela för att ha roligt till dom båda parterna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har bra med erfaenhet inom rollspel, jag har spelat å fera olika serverar jag har även spelat på unive fler tall gånger innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag har inget mer att ta upp.

Nekad.
Anledning:
Du får endast skicka in 1 ansökan per 24 timmar.

Du får ansöka idag 20:36. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka