Nekad joppadoppa | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joppamaister

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199019374001/

Ditt Hex-ID: 11000013f20b5b1

Vad är din discord tagg? JOPPA#3258

Vem var det som bannade dig? PATRIK_

Hur lång tid var din ban? 4 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står halv occ vilket innebär att man byter ut OOC ord mot andra ord eller så kallade kodnamn. och jag är väldigt ledsen att jag hållde på så och jag lovar att inte göra om det igen:)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag betedde mig dåligt och kommer inte göra det igen för att jag lovar att spela för att ha kul och vara snälla mot alla i servern. snälla kan ni unbanna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hållde på med min telefon på riktigt och när jag skulle lägga ner den kom jag åt musknappen vilket innebär att man antingen slår någon eller puttar och det var verkligen inte meningen, då så kom det någon annan kille och frågade `´vad gör du´´ och då blev väll jag lite arg för att han lät arg till mig och då sa jag att jag råkade komma åt musknappen och att det inte var meningen men han bannade mig ändå

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju en felaktig ban för mig men inte för de eftersom jag puttade till han fast det inte var med mening.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lärde mig att vara snälla mot alla och respektera alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat gjort något annorlunda eftersom det inte var med meningen och jag lovar att inte bete mig dåligt på den här servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att tilltala alla med respekt och att vara snäll

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top