Nekad Jonthe | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NorrlandsJonthe

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
294
Reaction score
380
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonthe#7008

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är ganska så stor på unive runt 6-7 timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Till och från men första gången var det 4 november 2021 och senaste gången jag vart medlem var för ca 1 månad sedan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/User/OneDrive/Bilder/Bans%201.PNG och andra bilden file:///C:/Users/User/OneDrive/Bilder/Bans%202.PNG

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har dom uppgift i att hålla en så hög och bra rp nivå som möjligt och därefter ta konsekvenser om den blir för dålig utan för scenarios för en SV skall ej ta konsekvenser under scenario. Det kommer leda till Indragen SV om man gör det som SV.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att jag vill först och främst höja RP nivån till där den var förra sommaren och den är ganska på himla låg nu under 2022 sommaren har jag själv tyckt med vet ej var andra har tycka jag jag vill då bli SV på Unive för att höja rp nivån och där efter ta konsekvenser om den är för låg och om folk blir för konstiga och gör regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när du använder dina Perms när du ej skall göra det T.ex. under ett skott scenario skall man ej revva sig själv om man är död för då blir det Abuse och ej roligt scenario. Korruption är typ samma fast på ett annat sätt det finns olika sorters korruption inom SV ena är att man ej bannar när typ sin kompis när hen gör fel det är en sorts Korruption enligt mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka