Accepterad Jonteorn | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonteorn

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kjell11111/

Ditt Hex-ID: 11000010a7c55a1

Vad är din discord tagg? Jonteorn#7265

Vem var det som bannade dig? _Benkt_

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Powergaming"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en kille.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare går och puttar sin bil för att de är trasig. Då kommer det fram en annan och också puttar på hans bil även om han blir tillsagd att sluta. Min polare puttar till killen en gång, han blir då sur och sparkade ihjäl min polare. Eftersom jag körde min bil bakom och såg allt så körde jag på han med min bil för att stoppa han från att slå ihjäl min polare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga att det var powergaming men jag förstår att det är vdm isåfall, även men jag ville rädda min polare. Så en ban för vdm kan jag förstå isåfall.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En var för att sno bilar på GZ och där visste jag inte att det var en greenzone men det vet jag nu så det kommer inte upprepas. En annan var liknande powergaming ban där det inte heller var powergaming egentligen vilket staffsen insåg och tog bort den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra på han och låta min polare dö, då hade inte Benkt bannad mig antagligen, och då hade jag inte behövt lägga min tid på att skriva detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte köra på folk oavsett anledning.

Om du som staff tänker neka ge mig en anledning tack. <3

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top