Accepterad jonteborg | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonteborg

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198149992723/

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn? jonteborg#2471

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter jonathan "Benshikah" kerkeniah och är född 2000-08-13. Jonathan kommer från Stockholm och är uppväxt utan sin pappa. han är snabbtänkt, och avslappnad som person och han kan bli lätt arg om någon är jobbig eller om nån gör nått mot han. Jonathans pappa var en polis men blev dödad i jobbet av en bankrånare från staden Unive. polisen tog aldrig killen som dödade hans pappa och därför vill jonathan flytta till staden och försöka få jobb som polis. Så han kan hitta killen som döda hans pappa.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med bra rp och intressanta scenarion. Jag kommer även att försöka följa min karaktärs intressen så att min karaktär blir en värklig person. Jag prata mycket med folk och hjälpa folk som behöver hjälp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Unive? jag hittade det genom min polare som spelar mycket på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt med andra och min polare. Att inte vara jobbig och skapa intressanta scenarion som kan skapa konflikter och vänskap.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon annan server för tillfället men har över 100 timmar på fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka