- Personal
- Meddelanden
- 2,286
- Reaction score
- 31
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck
Vad heter du IRL? Jonathan Söderström
Vad heter du på discord? Jonathan Söderström#1348
Hur gammal är du? 23
Hur många timmar har du på Fivem? 80+ spelar 10 timmar om dagen så det ökar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tror jag har det som krävs eftersom jag jobbar just nu på Falck och Svante som är chefen nu har berömt mig flera gånger och tycker om mig väl. Jag kommer vara snäll mot medarbetarna samt sträng ifall dom gör fel. Jag kommer göra företaget till en bättre arbetsplats och se till att alla har det bra och trivs.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar på Falck nu så vet hur allt funkar samt har varit chef innan så har all erfarenhet.
Berskiv din karaktär? Min karaktär är väldigt snäll och trevlig men bestämd. Han heter Jonathan Söderström och är 23 år och har vart polis innan men nu jobbar han inom Falck.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 6-12 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Jonathan Söderström
Vad heter du på discord? Jonathan Söderström#1348
Hur gammal är du? 23
Hur många timmar har du på Fivem? 80+ spelar 10 timmar om dagen så det ökar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tror jag har det som krävs eftersom jag jobbar just nu på Falck och Svante som är chefen nu har berömt mig flera gånger och tycker om mig väl. Jag kommer vara snäll mot medarbetarna samt sträng ifall dom gör fel. Jag kommer göra företaget till en bättre arbetsplats och se till att alla har det bra och trivs.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar på Falck nu så vet hur allt funkar samt har varit chef innan så har all erfarenhet.
Berskiv din karaktär? Min karaktär är väldigt snäll och trevlig men bestämd. Han heter Jonathan Söderström och är 23 år och har vart polis innan men nu jobbar han inom Falck.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 6-12 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja