Jonte | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,991
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönnsons Fastighets Byrå!

Vad heter du IRL? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte.1

Hur gammal är du? Fyller 13 år detta år (13 juni).

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här sedan 2021.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Det jag kommer kolla på är saker som kan göra så fler vill jobba som Jönsons alltså lockande saker. Jag kommer kolla så verksamheten byggs upp och blir bra igen. Jag kommer ha kompetenta anställda som är här för att jobba och visa mycket intresse för yrket.

Discord:
Jag som chef gillar att ha allt struktur inom yrket. När jag blir chef så kollar jag förstå så alla kanaler finns som behövs för yrket och se till så allt stämmer med roller och de som jobbar här är anställd i panelen.

Löner:
Folk vill inte jobba på jobb som har dåliga löner, detta är en locknings metod med att locka med bra löner. Jag som har tidigare varit chef över andra yrken brukar ha bra löner och då väljer folk att jobba mycket mer. Om man ska ha höga löner så kommer jag också vara stenhård med vilka som sitter i duty och inte (folk som ej jobbar ska ej vara i duty).

Rekrytering:
Om rekryteringen är bra kommer allt flyta på, en bra rekrytering definierar jag som att de håller standarden på jobbet och följer alla krav som jag kommer ha.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Tidigare chef över andra firmor/jobb. Kommer komma igång direkt om jag blir chef. Vet hur man arbetar som chef och hur man följer kraven.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta som möjligt. Jag kommer genomgå nationella prov från och med vecka 11, just nu lov och kommer kunna vara mycket aktiv under denna tid. Kommer satsa mycket

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Tillbaka