Antagen Jonte | Chef-jobb ansökan [Inquisitor] [T] [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,978
Reaction score
75
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt användarnamn på discord? Jonte.1

Ange ditt födelsedatum: 13 Juni 2011

När fick du medlemskap på Unive? Sedan något år tbx.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Tidigare bestigit ledning inom blåljus verksamhets yrkena men även vanlig anställd. Så mina erfarenheter är att jag vet hur man gör sitt arbete som ledning.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Det första jag kommer att göra är att kolla aktiviteten på alla anställda. Jag kommer kolla på hur de jobbar, hur det gör sitt jobb, om de kan bete sig bra, de ska ha bra kundbemötande. Jag kommer kolla så företaget ligger bra till. Jag kommer delvis ta många intervjuer så jag kan bygga upp Inquisitor. Som chef kommer jag ha ett litet kick off möte om hur man ska till exempel bete sig mot folk i kassan, hur systemet fungerar, hur man skickar faktura och sen lite andra saker inom jobbet. Jag kommer se till så aktiviteten är bra och åtgärda dem som inte är aktiva. Jag kommer se till att alla kunder/kollegor trivs att handla vid oss. Jag kommer att vara mycket aktiv som chef och hålla koll på de mesta sakerna. Jag kommer att hitta mogna lednings kandidater som kommer hjälpa mig med att hålla strukturen. Angående med mina personalansvarig/biträdande så kommer jag skriva/ta ett snack med dem om de vill att jag ska ändra på något eller att vi ska ändra intervjufrågorna/kraven för att bli anställd på Inqusitor. Jag kommer såklart skriva ut till mina anställda att om de undrar något eller har någon fråga eller om de vill att jag ska ändra något på yrket så har de alltid rätt att skriva till mig. Jag kommer ha ett bra bemötande mot mina kollegor och våra gäster. Jag kommer att ta mina kollegor som typ en slags familj så de trivs i sitt yrke. Om någon kollega hade varit dum då hade jag snackat med personen och sen ge en varning sen sparken. Om det är något grovt, då hade det varit sparken direkt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Bra.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Inquisitor.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka