- Meddelanden
- 1,991
- Reaction score
- 75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönnsons Fastighets Byrå!
Vad heter du IRL? Jonathan
Vad heter du på discord? Jonte.1
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Just nu inom yrket kommer jag främst syfta på rp:n men detta menar jag att man skriver på ett kontrakt som sparas/loggas i vår dc kategori. Jag kommer då använda google dokument för att då just kunna få det att likna mer realismen. Jag har redan några som vill börja jobba hos mig och då kan vi bygga upp aktiviteten tillsammans! Jag kommer även ha en biträdande chef som är redo att bygga upp yrket med mig och göra så att allt följs med yrket!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat här. Tidigare chef över andra yrken/bolag. Vet då grundläggande kunskaper inom chef positionen!
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket som möjligt. Jag kommer följa min aktivitet som tidigare hos andra chef yrken!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Jonathan
Vad heter du på discord? Jonte.1
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Just nu inom yrket kommer jag främst syfta på rp:n men detta menar jag att man skriver på ett kontrakt som sparas/loggas i vår dc kategori. Jag kommer då använda google dokument för att då just kunna få det att likna mer realismen. Jag har redan några som vill börja jobba hos mig och då kan vi bygga upp aktiviteten tillsammans! Jag kommer även ha en biträdande chef som är redo att bygga upp yrket med mig och göra så att allt följs med yrket!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat här. Tidigare chef över andra yrken/bolag. Vet då grundläggande kunskaper inom chef positionen!
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket som möjligt. Jag kommer följa min aktivitet som tidigare hos andra chef yrken!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.