Accepterad Jonteㅤ | Julkalender Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,978
Reaction score
75
Vad heter du på Discord? Jonte.1

Ditt Hex:ID 110000109a29eb6

Vad vill du göra inom Julkalendern? Redigering av material, Statist

Motivera till varför du ska tilldelas det som du valt på föregående fråga Jag tycker jag borde bli statist eftersom jag tycker det är kul att vara med i bakgrunden. Jag hade kunnat gjort snygga saker i bakgrunden som ger en känsla för julen.
Jag tycker jag ska vara en redigerare av material eftersom jag tycker det är kul att sitta och pilla och redigera. Jag har också mycket tid för det. I nuläget så har jag lite erfanheter om det men inte till hundra procent därför jag söker till statist också.

Varför jag just sökte till julkalendern?
Jag sökte till att hjälpa till på julkalendern eftersom jag tycker det är kul att skapa något eget, exempelvis en film. Jag har aldrig varit med något sådant här innan och då tänkte jag att det var dags för mig att ansöka.

Har du något förslag som du tycker bör vara med i årets julkalender? Förslagen jag kanske tänker är väll att ta några idéer från den gamla och göra en sort julkalender av den. Då den förra var skit bra när Limpis var huvudrollen. Kanske sista programmet kan man vara vid en julmarknad som innan och skapa en nice jul vibe. Göra några scenarios med blåljusverksamheten osv.

Senast ändrad:
Tillbaka