Accepterad Jonsson3 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonsson3

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Wille4fun/

Vad är ditt namn i verkligheten? William jonsson

Vad är ditt discord namn? Jonsson#9452

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer från landsbygden men har precis flyttat till storstaden, han är 21 år gammal och gillar att bland annat sladda med sin 740. han har lite svårt med nya människor men när man har snackat i några minuter så är de som bästa vänner. han kommer som sagt från landsbygden så har pratar inte riktigt som de andra stadsborna men han trivs där han bor och kommer antagligen bli kvar där.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad då jag bidrar med en go känsla kan man säga en rolig typ liksom sen är det ju alltid kul om man kan böra servern bättre än vad den redan är;)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad då jag som sagt vill bidra med att bara ha kul och sprida glädje XD sen är det alltid kul att känna att man alltid är välkommen till servern och få leva sig in i sin karaktär

Hur hittade du Multistaden? jag hittade den på FiveM och hörde lite om den av några vänner som spelat där ett tag så jag tyckte att det lät kul och mer rätt har jag inte haft på länge

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt rollspel och bara ha kul. att låta sina inre personligheter stråla ut och få leva sig in i sin karaktär
sen är det alltid kul att försöka hitta nya kompisar in game och på dc servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte det är också därför jag vill bli whitelistad så man vet att man alltid kan spela någon stans, om man följer alla regler då såklart :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka