Nekad Jonsson... | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonsson...

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127706473/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Jonsson #1111

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. han heter lenny persson och han är 21 år gammal, lenny hade en bra uppväxt med mycket kompisar osv, lenny har ett stort bil intresse som han alltid haft och de kommer aldrig försvinna, lenny har goda och positiva tankar om livet. Lenny gillar att vara med vänner och att jobba och att köpa och sälja bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tidigare har varit "whitelisted" på den och rp-at mycket här men pausade från five m ett tag, men jag är nu villig att komma tillbaka och rpa och tycker det är riktigt roligt att spela här : )

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har spelat här tidigare och jag är villig att komma tillbaka på grund av unives bra rp!

Hur hittade du Unive? spelat här tidigare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få en riktigt bra och hög rp nivå och kunna rpa med flyt och skapa bra och roliga scenarion och bara få till en riktigt rolig och bra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna rollspela bra och att trivas med alla staffs och sprida glädje och rolig rp på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka