Jonny Erikssom
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Jonny Erikssom
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198156687226/
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Stiglund
Vad är ditt discord namn? Stiglund
Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 30 år gammal, har bott i många städer innan och jobbat med i princip allt. Han gillar att festa och är allmänt trevlig. Senast så jobbade han som chef på bennys men sa upp sig för att han ville testa något nytt.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill spela seriös rp, har tidigare varit staff på 2 servrar . kommer bidra med bra rp, kommer inte bryta mot serverns regler och kommer respektera alla. Kommer göra mitt bästa för att få servern att vara bra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det känns som en server med seriösa admins och staffs, verkar vara bra rp på servern och av det lilla jag spelat på servern känns det som en bra server.
Hur många timmar har du på FiveM? 441
Hur hittade du Multistaden? skrollade igenom server listan
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198156687226/
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Stiglund
Vad är ditt discord namn? Stiglund
Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 30 år gammal, har bott i många städer innan och jobbat med i princip allt. Han gillar att festa och är allmänt trevlig. Senast så jobbade han som chef på bennys men sa upp sig för att han ville testa något nytt.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill spela seriös rp, har tidigare varit staff på 2 servrar . kommer bidra med bra rp, kommer inte bryta mot serverns regler och kommer respektera alla. Kommer göra mitt bästa för att få servern att vara bra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det känns som en server med seriösa admins och staffs, verkar vara bra rp på servern och av det lilla jag spelat på servern känns det som en bra server.
Hur många timmar har du på FiveM? 441
Hur hittade du Multistaden? skrollade igenom server listan
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej