Accepterad Jonnte | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1kpingl

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198866128672/

Ditt Hex-ID: 110000135fe5f20

Vad är din discord tagg? jonntevedin

Vem var det som bannade dig? Anti cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-19 140444.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja tydligen så bannade Anticheat mig och jag fuskar inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja så här var det jag spelade igår kväll till 21:33 stängde ner spelet och sov och nu när jag tänkte spela fivem för att jag ska spela i 10 dagar för att kunna få medlem: och Nu när jag loggar in så får jag `You have been banned by the anticheat´ Och jag vet inte ens vad det är, tyvärr så vet jag faktiskt inte om jag fuskar eller så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså tyvärr så vet jag inte vad jag gjorde eftersom jag gick å la mig igår och sen ska spela

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för 3 år sedan tror jag och då blev jag bannad för Halv OOC Och att jag inte ska säga gudar, Men jag Gjorde en ban överklagan och fick bara 2 dagar, Och jag var då ny på RP

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag Ska kunna ner jag bara försökte logga in å det kom upp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt jag vet inte vad jag har gjort för fel när jag la mig i går och ska spela idag så kommer det upp att jag Är bannad för Anti cheat Jag tänkte bara spela.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka