Inaktuell Jonnic | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonnic

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
18
Reaction score
3
Ditt discord namn: Jonnic

Ditt Hex-ID: steam:1100001119908a4

Vad för typ av beslut gäller det? Krim och gängvarning

Vem/vilka tog beslutet? Lucastheking på gängvarning och taxi på krimvarning

Varför tror du själv att beslutet togs? Har faktiskt ingen aning. gängvarningen fick vi för att vi ej satt i vc när vi inte ens spelade. Vi har även inte fått något bevis på detta. Krimvarningen fick jag för att vi blev konstant provocerade av gamla sons medlemmar. De som provocerade var b.la. 1shabbe, bulten och en till som jag inte har namn på. De har både provocerat ingame och ooc. De kom till gänghuset med sons västar och försökte få fram en skottlossning som det tyvärr blev. Då satt 1shabbe med en skottsäker hjälm och sköt från en bil. Och sen efter han sköt ner mig så ställde jag mig upp och sköt tillbaks.

Hur är beslutet felaktigt? Ja de tycker jag eftersom de försöker dagligen att få vårat gäng nerstängt eftersom vi startade upp soa igen. De kommer och letar problem väldigt ofta. De har även ringt min vice ingame och hotade honom när vi hade haft gänget öppe i cirka 10 min. Den ena som ringde är även en helper som också är polis som försökte få fram en skottlossning. Vilket är dåligt av en helper tycker jag.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns i taxis pm. Jag har skickat alla klipp till honom.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Godkänt från min krim varning, men gängvarning så får hapyxz ta bort om han känner för de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka