Inaktuell Jonna | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonne

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198816209910/

Ditt Hex-ID: 11000013304abf6

Vad är din discord tagg? Jonne#0164

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 10 dagar samt indragen Krim plus medlem plus donator++++

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för suntförnuft samt fail rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för dem tycker jag suntförnuft samt fail rp när vi hade fått tillåtelse av linky att storma ett annat gäng hus vi gör de deras gäng hus ligger vid grove sreet och som ni vet är de väldigt öppet där vi ser 2 x7 på deras väg och 1 x7 sticker fast vi riktar Gun mot dem och sedan den andra x7 kommer jätte nära oss och vi riktar 3 Guns mot den och den och jag ser att den backar jag skjuter ett skott rakt i huvudet samt 1 till bara för att se till att han är död.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng narcos har haft länge bråkat med ett annat gäng Chicago som varit maffia vi har kidnappat gängmedlem fram och tbx osv. Vi byter färg till den gula färgen dagen efter blir Chicago street och också bör gula vilket gjorde oss upprörda och sedan dem säger detta är vår färg dem dagen efter alltså idag dem kidnappar våran gäng medlem samt ristar in på ryggen så som gul är vår färg osv. Vi bestämmer oss att fråga linky som är Krim ansvarig om tillåtelse att storma deras vi får de och bestämmer oss för att göra detta vi planer up en plan i cirka 20 min och bestämmer oss för att åka dit vi kommer dit deras gökg hus är i grove street och de är öppet vi åker in på deras gata och möter 2 x7 ens x7 sticker den andra x7 kör mot oss och vi riktar 3 Guns mot honom jag uppfattar de som att han backar och då skjuter jag ett rakt i huvudet och för att säkerhets ställa så skjuter jag honom igen så han verkligen är död efter då så drar vi ut honom och en av oss springer rakt fram och börjar söka igenom och vi alla säger sluta sedan bör jag undan honom och jag säger lätt han ligga vi tar honom sen sedan bara vi fortsatte scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga jag tycker de va en felaktig men jag tror Bosse som banna mig samt drog mina roller itne visste att vi hade tillåtelse att storma deras hus och skulle göra ett stort scenerio av de och därför jag att de va en felaktig men genom honoms syn ser de ut som att jag ba skjuter på en gata för att han killen har gula kläder men de gör jag itne de va ett välplanerat scenario som vi skulle göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans var nör jag va ny på servern och ha icke medlem och itne över huvud taget kunde rpa alls men den senaste var inte för länge sedan men den blev jag godkänd för och lärde mig utan den bannen och de kommer itne upprepa sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl itne kunnat göra jätte mycket annorlunda förutom att kanske itne skulle skjutet dem 2 skotten men de va ett scenario där vi skulle storma deras hus och de höll vi på göra nör han backar ut och jag och 2 me Guns riktar möt honom och skriker stanna han backar men i ooc skriver att han råkade och att han drog up händerna och jag såg inte och jag skjuter ett skott i hans huvudet och sedan ett till för jag visste itne om jag träffa han i huvudet istället för att skjuta hade jag kunnat rikta pistol mot honom och sett vad han gjord om han nu talade sanning så hade han suttit kvar i bilen och inte kört iväg eller om han ljög hade han kört därifrån men de hade inte varit någon bigdeal av de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag att man kan faktiskt vänta någon sekund innan man skjuter fast person sticker då är de personen som gör ett regel brott alltså fear rp eller hade personen stannat och vi hade kunnat fortsätta scenariot. Det har jag lärt mig efter denna ban och jag kommer verkligen ta åt mig denna information och de kommer inte upprepa sig igen de kan jag lova. Mvh Jonne. Om ni håller med mig och väljer att ge mig en anndra chans så hade jag också kunnat få tbx min Krim roll samt medlem samt donator++++ Mvh Jonne har klipp på de också jag har id 354 https://medal.tv/clips/4l8CxF1tFQsx6/n3LsxkwFBXg7 som ni ser på clippet drar en person ut honom en av vår grabb springer raka vägen fram och börjar loota direkt som ni ser skriver han en report och nör han killen slutar loota just då kommer en support och inte hinner se den jag bör honom för han kan ju inte ligga död där jag gömmer honom i ett hörn och jag säger vi tar honom sen alltså jag menar vi lootar honom senare. Och sedan springer jag iväg för att fortsätta scenariot som ni ser samma personer med samma id springer fram igen och börjar loota och vi säger sluta vi tar de sen. Sedan får jag indrgna Krim o medlem samt 10 dagars ban.samt detta är hans clip som anmälde de osv han blir arg att vi lootar direkt men de va samma kille som gjorde de 2 gånger de va de, mvh Jonne.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka