- Meddelanden
- 159
- Reaction score
- 18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097954948/
Ditt Hex-ID: 110000143cfc284 DC jonathan123#2564
Vad är din discord tagg? #2564
Vem var det som bannade dig? Redz
Hur lång tid var din ban? Jag blev bannad 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står stöld av tjänstefordon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag snodde ett tjänstefordon och det får man inte göra vet att det var dummt körde den till baksidan
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte jag skulle inte ens ha snott en bil var helt fel av mig kommer inte att hända igen lovar. det var jag som gjorde fel för jag måste börja tänka själv vad man får göra och inte göra
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag hade varit smart så hade jag inte ens gått till den där bilen och jag skulle faktiskt bara gjort mitt jobb och stå och sälja bilar jag är så besviken på mig själv ska inte hända igen
Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut ska ej sno bilar inget sunt förnuft bara rpa och ha roligt
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000143cfc284 DC jonathan123#2564
Vad är din discord tagg? #2564
Vem var det som bannade dig? Redz
Hur lång tid var din ban? Jag blev bannad 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står stöld av tjänstefordon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag snodde ett tjänstefordon och det får man inte göra vet att det var dummt körde den till baksidan
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte jag skulle inte ens ha snott en bil var helt fel av mig kommer inte att hända igen lovar. det var jag som gjorde fel för jag måste börja tänka själv vad man får göra och inte göra
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag hade varit smart så hade jag inte ens gått till den där bilen och jag skulle faktiskt bara gjort mitt jobb och stå och sälja bilar jag är så besviken på mig själv ska inte hända igen
Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut ska ej sno bilar inget sunt förnuft bara rpa och ha roligt
Har du läst våra regler? Ja