Accepterad jonathan123 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonathan123

Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097954948/

Ditt Hex-ID: 110000143cfc284

Vad är din discord tagg? jonathan123#2564

Vem var det som bannade dig? Lil Mackish/Lil Mackan

Hur lång tid var din ban? Discord ban perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag har blivit bannad från dc, (Anledning Respektlös mot server)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fick en staff roll i min IRL polares Discord för han tänkte skapa en fivem server och jag vara bara med i discorden för att hjälpa han med roller och kanaler jag tänkte inte spela där ville bara vara schysst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag var i skolan och min kompis frågade om jag ville vara med i hans dc och jag sa ja så när jag kom hem så bjöd han in mig i min kompis discord server som hette något med roleplay och han frågade om jag kunde hjälpa till med att fixa roller och kanalen och jag som hans vän ville hjälpa honom men för att jag skulle kunna göra saker så var jag tvungen att ha staff rollen men när jag hade rollen så var det en annan person som kände igen mitt namn och fick fel uppfattning han trodde säker att jag var en staff på servern fast jag var medlem på unive och jag spelade inte på någon annan server förutom Unive och då blev jag inkallad i support och då blev jag perma bannad på discorden för server disrespekt för att jag ville hjälpa min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban därför att jag tänkte inte spela på servern jag ville bara hjälpa min kompis med hans dc sedan tänkte jag lämna servern och spela endast på unive

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle ha gjort var att säga till han att jag är en WL spelare på Unive och jag inte vill få en Staff roll för då bryter jag mot serverns regler. Enklare sagt jag skulle ha kunnat tacka nej på ett snällt sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att jag ska tänka på vilka regler servern har och tänka på vad konsekvenserna blir rätt och sagt suntförnuft att jag ska tänka till en extra gång innan jag gör någonting

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka