Nekad Jonas Bragd | Ban överklagan [Rasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas Bragd

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010045334/

Ditt Hex-ID: 11000013e925d96

Vad är din discord tagg? full Baloo#1073

Vem var det som bannade dig? Al3x

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det är på dc.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade blivit bannad för lallare i 20 dagar och ville ställa en fråga. Det var nämligen att jag hade blivit bannad i 20 dagar för lallare. Jag la mig i väntrum och då kom Al3x. Jag fråga varför jag blev bannad när det var missclick och jag skulle skriva det i ooc chatten. Sedan ställde jag honom frågor angående olika namn på banns som han inte visste. Självklart gjorde jag fel som sa att jag skulle - rep honom pågrund av det. Jag vet att jag gjorde fel och jag ångrar det. Man ska visa respekt till supports när dom gör allt för servern. Han försökte sitt bästa men jag var nog otrevlig pågrund av att jag hade blivit bannad i 20 dagar. Det var dåligt av mig att ta ut det på han och ska börja jobba på det hemma också. Jag vet att jag gjorde fel och önskar kunde få en ny chans. Jag lovar att jag ska jobba på det och ska se till att det inte händer igen. Jag tror när jag sa att jag skulle - rep han så joina philip precis. Kanske var han som bannade mig men däremot hade han inte hört allting. Men det ska jag inte skylla på, jag gjorfe fel och vet det nu i efterhand och om jag får en till chans ska jag se till att det inte händer igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. samma som där uppe.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog en rätt faktiskt. Kanske hade det varit bättre om han hade sagt att jag inte får prata så till supports men helt förståligt för bannen. Jag gjorde fel och det vet jag. Jag skulle även vilja be till ursäkt speciell han eftersom han försökte sitt bästa hela tiden. Jag var sur på att jag blivit bannad och tog ut det på han. Tyvärr händer det hemma också men jag har försökt börja tänk på det. Det har gått bättre men tänkte inte på det nu för jag var framför datorn.. Men nu i efterhand ångrar jag mig och lovar att skärpa mig om det händer igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har fått i servern men inga i discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade antingen kunnat inte gå in i väntrummet om jag visste var sur. Det hade nog varit bäst för mig så jag fick andas och kanske ta en dusch sedan återkomma. Om jag skulle gått in där ska jag vara klar i huvudet och kunna tänka klart att han försöker sitt bästa för mig. Jag hoppas bara han inte tog illa upp bara för han inte visste vissa saker som man kunde bli bannad för. Han försökte ju bara hjälpa mig och så var jag otrevlig och inte visade så mycket respekt. Jag ber om ursäkt och undrar om jag kunde få en chans till. Om jag får det kommer jag inte sumpa och alltid visa respekt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart. Det här är sådana bans man kan lära sig i livet som gör att man kan använda nytta av det här. Så vi kan dra slutsatsen att jag gjorde fel och vet om det. Jag kommer aldrig orsaka det här igen och ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka