Granskning pågår Jonas andersson2 | Medlem ansökning [altino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonas andersson2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Strumpan0996

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 1985

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonas Andersson 1995 02 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll busig trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag ska försöka få ett bra jobb typ polis. Och bli rik och Få brudar.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag bidrar med mogen och seriös RP följer reglerna skapar roliga scenarion för andra spelare och hjälper till att skapa en trevlig och aktiv gemenskap

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att jag inte alltid försöker vinna själv utan spelar för att skapa ett bra scenario där båda parter får en rolig och realistisk RP upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har hållit mig till alla regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM RDM Powergaming Metagaming Social RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och mogen person som tar RP på allvar

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Tillbaka