Nekad jonaas | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonaas

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jonasjac/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? jonasjac#4275

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zaur. Hans föräldrar har flyttat från Ryssland men Zaur är född och uppvuxen i Sverige. Under hans skolgång blev han mobbad av hans klasskamrater eftersom han "inte hörde hemma här". Mobbningen ledde till att Zaur fick ett väldigt dåligt självförtroende och han började hänga med de "coola" grabbarna redan vid ung ålder. De gjorde så att han kände sig välkomnad och för en gång skull så kände han sig behövd. Det här umgänget var inte det bästa och han började att röka och dricka vid tidig ålder som konsekvens av det. Han slutade att bry sig om skolan och började skolka mycket därifrån. Hans betyg sjönk och han fick inte nog höga betyg för att gå ut gymnasiet. En kväll när han skulle vara med sina kompisar så visade de honom en plan. Planen var att de skulle bryta sig in i en av stadens rikaste familjs hus och ta allt av värde. Zaur fick vara musklerna under jobbet och fick göra grovgöran. Det gick inte bra under den här stöten och Zaur blev till slut tagen av polisen när han var under flykt och han blev dömd till 7 års fängelse. Han hade helt tappat kontakten med sina föräldrar under den här perioden men de var där när Zaur blev frisläppt för att hämta honom. Detta fyllde hela hans hjärta med glädje, men på vägen hem så var de med i en bilolycka och båda hans föräldrar dog och Zaur blev skadad. Detta fick Zaur att helt tänka om i sitt liv och göra en radikal förändring. Han är nu en förändrad man och försöker att fixa allt till rätta i denna nya stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med bra scenarion och bra rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar spelar mycket på denna server och enligt dem så är det en seriös och bra server för rp.

Hur hittade du Unive? Mina polare spelar på denna server och det känns som en väldigt seriös server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att utvecklas som en person, både i rollspelet men även utanför det. Jag är öppen för konstruktiv kritik från de andra medlemmarna på servern om hur jag kan bli bättre på mitt rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att socialisera mig, lära känna nytt folk och skapa bra minnen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Nekad, info om karaktären var bra men resterande punkter bör utvecklas.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top