Vad är ditt namn i verkligheten? Joel
Vad heter du på discord? J.foppa
Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitetet kommer vara ungefär 3 h varje dag från måndag till torsdag och fredag och lördag ungefär 18-02
Söndag 15-21
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan december.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att se till att rpn sköts bra. Som servervakt ska man inte följa efter folk eller försöka leta efter dåliga rpare. En servervakt ska endast kicka en spelare när den spelaren begår ett regelbrott. Man ska inte kicka spelaren i ett senario utan man ska göra det efter ett senario. Som servervakt kan jag även resa en spelare ifall en spelare dör pågrund av bugg eller annat.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill framföra allt bli servervakt för att jag vill vara med och förbättra rpn på unive och göra det lugnare för staffs så att dom kan fukusera på spelare som gör fel och vi kan underlätta det för dom så att dom inte bara behöver göra allt. Jag vill vara med och hjälpa till så att rpn på unive både höjs och jag tänker även skriva när en person bli kickad varför. Om det är en ny person tänker jag inte bara kicka personen för då ser bara personen varför den blev kickad tänker även skriva vad personen ska göra nästa gång ifall hen hamnar i samma sits. Jag vill öka rpn nivå och underlätta lite för staffs.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att ifall jag tillexempel kan kicka folk kan jag inte göra det för det är kul eller ifall en person är lite otrevlig bara för att jag blir arg och vill kicka personen. Man dk behandla alla lika. Om jag ser min polare bryta mot ett regelbrott kan jag inte bara strunta i det oavsätt vem det är ska man få kick annars är det korruption. Det är när man utnyttjar sinna krafter bara för att man kan det. Abuse är när man tillexempel som servervakt kickar någon i ett sinario bara för att man skjälv vill vinna senariot. Ifall man är med i något gäng krig och håller på att dö kan man inte heller bara reva sig skjälv eller andra i sitt geng. Man kan inte häller kicka dom andra bara kicka dom andra förutom 1 i det andra genget bara för att vinna det sinariot.
Vad heter du på discord? J.foppa
Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitetet kommer vara ungefär 3 h varje dag från måndag till torsdag och fredag och lördag ungefär 18-02
Söndag 15-21
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan december.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att se till att rpn sköts bra. Som servervakt ska man inte följa efter folk eller försöka leta efter dåliga rpare. En servervakt ska endast kicka en spelare när den spelaren begår ett regelbrott. Man ska inte kicka spelaren i ett senario utan man ska göra det efter ett senario. Som servervakt kan jag även resa en spelare ifall en spelare dör pågrund av bugg eller annat.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill framföra allt bli servervakt för att jag vill vara med och förbättra rpn på unive och göra det lugnare för staffs så att dom kan fukusera på spelare som gör fel och vi kan underlätta det för dom så att dom inte bara behöver göra allt. Jag vill vara med och hjälpa till så att rpn på unive både höjs och jag tänker även skriva när en person bli kickad varför. Om det är en ny person tänker jag inte bara kicka personen för då ser bara personen varför den blev kickad tänker även skriva vad personen ska göra nästa gång ifall hen hamnar i samma sits. Jag vill öka rpn nivå och underlätta lite för staffs.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att ifall jag tillexempel kan kicka folk kan jag inte göra det för det är kul eller ifall en person är lite otrevlig bara för att jag blir arg och vill kicka personen. Man dk behandla alla lika. Om jag ser min polare bryta mot ett regelbrott kan jag inte bara strunta i det oavsätt vem det är ska man få kick annars är det korruption. Det är när man utnyttjar sinna krafter bara för att man kan det. Abuse är när man tillexempel som servervakt kickar någon i ett sinario bara för att man skjälv vill vinna senariot. Ifall man är med i något gäng krig och håller på att dö kan man inte heller bara reva sig skjälv eller andra i sitt geng. Man kan inte häller kicka dom andra bara kicka dom andra förutom 1 i det andra genget bara för att vinna det sinariot.