Nekad jojo aye | Medlem ansökning [scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
559
Reaction score
187
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? jojo aye

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2009

Berätta om din karaktär. han heter jojo gagag och nu ska det upp spelas när han är 11 år gammal, så när han var 11 år gammal så var han uppe på tåg som står stilla med sina kompisar nästan varje dag dom sprejade graffiti uppe på tågen alltså på taket av tågen det var kul tyckte jojo och hans vänner. Men en dag när dem var där uppe så ramlade jojo ner från tåget och bröt sin arm så att han fick gipsa det i 2 månader då vågade ingen av jojos vänner inte vara där uppe nå mer inte Lars heller. Sedan när han var 17 år gammal så dog hans pappa i en bilolycka så att hans fick bo med sin mamma som heter Malin och hans brorsa som heter Edvin, Sen så blir jojo vuxen och flyttar till Stockholm från Malmö, jojo blev vuxen och skaffade körkort och jobb tills han hade mycket pengar, han hälsade nästan alltid på sin mamma hemma i Malmö. Sedan när Lars blir 56 år gammal så dog hans mamma han hälsade på sin mammas grav och han lag mycket blommor där på och saknade henne. jojo kommer ut sig att han ska bli kriminell jobba med k*ark och skaffa vapen och pengar, han skulle gå med i ett gäng som hette Lost Mc, sedan när Lars hade varit med i gänget så kände han igen alla andra i gänget han hade mycket kompisar och dom gick alltid till krogen och fästade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med extrem hög rp nivå här på unive roleplay via rp, skaffa pengar bli kriminell skaffa vänner via rpn och ha ett socialt rollspel och allmänt ha det extremt roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man spelar för att båda parterna ska vinna i ett scenario, så att scenariot kan bli roligt för bådas perpektiv. och inte för en av partnerna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna. Powergaming 1: innebär ifall jag åker in i en vägg och ja inte rpar på skadorna klassas det som pwg . pwg 2 är att man spelar för makt och pengar. Fearrp: ifall ett antal grabbar riktar på dig ska du alltid ta upp händerna oavsätt vad, ifall du inte gör det dom säger under ett vapen hot. Failrp: innebär att du rpar fel liksom du gör grejer man inte kan göra irl. och Suntförnuft: viktigaste regeln det är att man ska rpa logiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har spelat på unive i cirka 3 år och är vädligt bra på rp, jag tar allting på social rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? neaj

Nekad.
Anledning:
Måste vänta en vecka med att ansöka efter pban alltså får du ansöka igen 2024 06 13

. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka