- Meddelanden
- 409
- Reaction score
- 17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polismyndigheten
Vad heter du IRL? Erik Johansson
Vad heter du på discord? Johansson#3714
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Första gången jag började var 2021 men jag har varit medlem i ungefär 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att hjälpa till och utveckla kårens rp då jag märker mycket brister i den seriösa rpn inom polisen. Vi har under en längre tid varit till och från med rpn men jag tror att om det är en seriös chef så kan jag förhoppningsvis influera det till andra. Klart att man får ha kul på jobbet men jag vill lära ut att det inte ska påverka jobb kvaliten. Sen kommer vi till korruption, jag har märkt att det sker korruption inom vissa delar i polisen och detta vill jag sätta stopp för.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare goda erfarenheter inom polisen då jag jobbat inom kåren i ett år till och från. Jag har även sutit i ledningen under Vibles tid.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer försöka vara inne så ofta som möjligt men mina tider brukar se ut såhär.
Måndag: 17-23
Tisdag: 17-23
Onsdag: 17-23
Torsdag: 17-23
Fredag: 16-03
Lördag: 15-03
Söndag 15-23
Detta kan dock variera men för det mesta ser det ut såhär.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Erik Johansson
Vad heter du på discord? Johansson#3714
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Första gången jag började var 2021 men jag har varit medlem i ungefär 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att hjälpa till och utveckla kårens rp då jag märker mycket brister i den seriösa rpn inom polisen. Vi har under en längre tid varit till och från med rpn men jag tror att om det är en seriös chef så kan jag förhoppningsvis influera det till andra. Klart att man får ha kul på jobbet men jag vill lära ut att det inte ska påverka jobb kvaliten. Sen kommer vi till korruption, jag har märkt att det sker korruption inom vissa delar i polisen och detta vill jag sätta stopp för.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare goda erfarenheter inom polisen då jag jobbat inom kåren i ett år till och från. Jag har även sutit i ledningen under Vibles tid.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer försöka vara inne så ofta som möjligt men mina tider brukar se ut såhär.
Måndag: 17-23
Tisdag: 17-23
Onsdag: 17-23
Torsdag: 17-23
Fredag: 16-03
Lördag: 15-03
Söndag 15-23
Detta kan dock variera men för det mesta ser det ut såhär.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja