Johansen-90 | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Johansen-90

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 29 Oktober 1990

Vad heter du på discord? Johansen90#9057

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 120

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4

Hur ofta kommer du vara inne? alla dagar i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? 120

Vad heter du? Joey Cronberg

Hur gammal är du? 30

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag har tidigare erfarenheter som entrevärd. samt 6 år kontrakts anställd i försvarsmakten, där jag dem sista 3 åren hade befattningen plutonchef. är instruktör i närkamp, och är lugn och har en god social kompetens. ser ett jobb inom säkerhetsväsendet som ytterst intressant och kan bidra med en tryggare samhälle.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? jag är lugn. stresstålig och arbetar alltid lugnt och metodiskt. är även utbildad som militärskyddsvakt.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? liknande inom försvarsmakten.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodisciplin kan förkortas till dem tre T. tänk, tryck, tala.
kort och konsist budskap.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? en bra vakt arbetar alltid med ett lugn, och en överblick över situationer. använder sig alltid av propotionalitetsprincipen och är behjälplig blåljus personal. man är trygg i sig själv och har ett öga för spända situationer. man använder inte mer våld en vad situationen kräver.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) agerar läser av situationen, gör en bedömning om det det är risk för liv. agerar därefter propotionaltitetsprincipen.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) agerar enligt ovan. försöker bryta situationen, tillkallar förstärkning vid behov.

Har du några andra frågor? nej.

Vidare till muntlig intervju!!!
Kontakta mig i discorden för en tid!!
UlanoItaliano#5499

Tillbaka