Nekad Johannes Pålsson | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Johannes Pålsson

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801641161/

Ditt Hex-ID: 110000132265ec9

Vad är din discord tagg? WarpZep#3496

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 1. Vi är inte kriminella 2. Det var väldigt öppet där vi va(motellet då) 3. Och så döda vi honom för inget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mina 2 kompisar och jag åkte till motellet och då ser vi en snubbe, ingen annan är där och det är sent på kvällen och sen så tar vi upp våra knivar och säger UPP MED HÄNDERNA men han tar inte upp sina händer, och jag räknar ner, 5 4 3 JAG DÖDAR DIG 2 1... och han sprang iväg och då så 1. så tänkte inte han på fearrp men då så sprang min kompis fram och knivhögg han och då blev jag bannad för rdm(lite konstigt också att det var 2 admins vid han)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det finns 2 delar i denna historian och det är 1. Att det var en felaktig på ett sätt för att egentligen så var det inte JAG som dödade honom och då kan inte jag bli bannad för rdm FAST adminsen kanske trodde det.

2. Det var ju också vi som va helt hjärndöda som trodde vi kunde råna ngn vid motellet och att vi inte ens var kriminella OCH att vi dödade honom, för att det är ju sunt förnuft att man gör det vid ett motell som är 1 EN SPAWN PLATS och sen att det är en utav de kändaste platserna. Detta var jävligt dumt av oss och jag skulle ju såklart inte gjort detta irl på grund av att man kan inte döda och råna en snubbe på ett fucking motell

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har tagit lärdom utav alla mina bans, och om vi ska prata om mina ´bans är att först var sunt förnuft, där ajg skrev att mitt fordon var borta efter restarten och det var ju bara idiotiskt och sen var det ooc där jag sa discord men den var också bara idiotisk där jag skulle bara skrivit i discord om dom ville spela för att man måste prata seriöst i rp servers men nu är jag seriös som satan och brukar alltid säga saker som räddar saker om t.ex jag ska säga ngt ooc så skriver jag det i chatten utan /twt eller så kommer jag på ngt annat sätt. Sen nu var nog den korkaste jag har gjort och kommer göra också för att detta är ju bara fel på alla sätt för sunt förnuft, rdm, och dom är liksom jätte viktiga regler och jag ångrar verkligen detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså, allt helt ärligt, jag tror inte jag kunde göra ngt värre den kvällen förutom att döda honom för att det var så jävla dumt det jag gjorde och mina kompisar och jag tror dom fattar att det var fel med att göra det vi gjorde med att råna ngn vid ett så öppet ställe så är det värt att jag blev bannad men nu fattar jag ju att det var fel, och att jag måste kunna tänka iallafall lite att motellet är liksom ett jätte stort och känt område där man brukar träffas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså det skulle vara helt omöjligt om jag inte gjorde, för att liksom allting vi gjorde den natten var liksom fel fel fel fel fel och ännu mer fel vad jag lärt mig är att inte råna ngn och speciellt INTE vid ett fucking motell för att det är typ ungefär samma sak som att råna någon mitt framför en polis och det är ju bara idiotiskt som vi va: idioter

Har du läst våra regler? Ja
 
Tillbaka
Top