Nekad Johannes Ohlsson | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad heter du på discord? Aboklivaren

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016cf95158

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dag börjar vanligtvis med att jag går upp och förbereder mig för dagen. Jag tillbringar min tid till att studera, jobba eller göra andra aktiviteter som kräver min uppmärksamhet. Efter jobbet eller skolan gillar jag att umgås med vänner, spela spel eller göra något kreativt på min fritid. Under sommaren så spelar jag fotboll och umgås mycket med mina vänner samt familj.

Hur länge har du varit medlem på Unive? första gången jag blev medlem var i förra året då jag inte kommer ihåg det exakta datumet. Sedan så har jag blivit bannad vissa gånger speciellt den senaste gången då jag blev bannad i 2 månader och fick komma tbx det här året vid februari.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 10 gånger, det gick inte o klistra in bilden men kan visa vid ett senare tillfälle.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakten har som uppgift att banna folk eller kicka folk från servern som inte spelar seriöst RP, fuskar eller går runt o lallar. Med andra ord du ska alltså hålla koll på servern och få bort folk som inte följer reglerna och underlättar mer för staffsen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för det är roligt. Jag har stött på mke med lallande människor inne på sjukhuset då jag jobbar där som jag inte hade kunnat göra nånting åt. Det har också varit flera gånger där folk har dödat mig i green zone och snott mina bilar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korrupt är när en servervakt kanske favoriserar vissa spelare, ger dem fördelar som att ignorera deras regelbrott eller tar emot förmåner i utbyte mot att låta spelare bryta mot regler. Abuse är när du använder dina färdigheter som servervakt för att man själv ska vinna en scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka