Accepterad Johan123445 | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan.

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978787808/

Ditt Hex-ID: 11000013cb569e0

Vad är din discord tagg? Demetri demarcus 3rd jr#5848

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 4 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Orimligkörning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde ganska oansvarigt men för en anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kommer ifrån piren med min bil då min kompis säger till mig i dc att han har krockat och kanske dör. Jag ringer upp igen för att kolla om han kan klara det själv eller om jag ska komma. Jag åker till hans plats för att hjälpa honom då han bara hade några minuter kvar så jag ökar hastigheten i staden, kanske kommer upp i 100 som max. När när jag börjar närma mig så får jag en bann, om jag kör 20km mer i staden så kanske man ska få en böter, varning eller liknande. Bann kan jag tycka är onödigt då jag körde i 20km för snabbt och det var för en anledning som var rätt Rp och inget fel med det: Man brukar öka hastigheten om någon man känner skadat sig och ringer efter hjälp eller har jag fel?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig bann då det var en anledning och ett scenario, det hade varit skillnad om jag hade kört i 200 eller så men nu snackar vi 20km för snabbt, det kan jag tycka är fel eller bara missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var faktisk fortkörning och sen dess så har jag alltid hål 80 i staden och 120 på motorvägen. Så därför känns det konstigt då jag har varit noga med hastigheten och köra och spela på ett så bra sätt som möjlig och på det sätt som jag kan bidra till en bättre server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske det var onödigt, kanske inte? Jag vet faktiskt inte men utifrån så jag tänkte då så ökade jag min hastighetsgräns från 80/km till 100/km då jag ville skynda så min kompis inte dog.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes. Vara mer noga och inte köra oansvarigt oavsett vad. Så vida inte en polis eller högre säger så.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka