Accepterad Johan123445 | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan.

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978787808/

Ditt Hex-ID: 11000013cb569e0

Vad är din discord tagg? Demetri demarcus 3rd jr#5848

Vem var det som bannade dig? Akam_k

Hur lång tid var din ban? 19dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sundförnufft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? missförståelse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med två andra grabbar som hade tillstånd till att råna folk, det vi säga gängkriminella. vi såg två st grabbar som sprang in i en klädbutik och då bestämde sig dessa grabbarna för att robba dom, så sprang jag givetvis med och stod i bakgrunden då jag inte visste vad jag skulle spela för roll i detta scenario. Detta blev sedan resulterat till min bann på 19 dar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ett missförstånd då jag tror att dom trodde att jag var med på det vilket såklart kan vara försåtligt men åt andra sidan så var jag inte det. Därför så höll jag mig till bakgrunden. Detta var en felaktig ban då man kunde frågat mig om hur såg såg på denna sak eller något annat än bara sin egna upplevelser, förstår att man kanske inte hinner detta med alla men 19 dar kan jag känna är ganska rejält.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har inga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har inga, men efter denna så är det väll att ta det mer försiktigt och tänka över det jag gör innan jag begår misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka