Antagen Johan0809 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan0809

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? johan

Ditt discordnamn: johan0809. eller big chungas

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jo för jag har spelat på servern väldigt länge och känner att det saknas något så då tänkte jag att jag kanske kan bli staff och hjälpa andra med olika saker. Jag är också väldigt mogen och aktiv och även hanterar stress på ett bra sätt.

Mitt mål med att vara Staff är att hjälpa servern så gott jag kan och även försöka höja RP-nivån för jag personligen tycker att RP har blivit lite dålig på senaste tiden och vill gärna vara med att förbättra den.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ja tycker att det är lite för mycket lall ibland och annars tycker jag att den servern fungerar bra. Även att icke medlemmar ofta VDM ar folk och även tar folks bilar och kör över dom det tycker jag borde fixas lite bättre men annars är det bra

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att man först ska ta och prata med spelaren om vad man har gjort (menar VDM) och om personen inte lyssnar kanske man får ta åtgärder på dom. Om lallet då jag tycker att man självklart ska ha det roligt men inte lall och förstöra för varandra. En lösning är antigen en ban eller kick.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mitt är det att ta sitt ansvar att man faktiskt gör det man ska och att även vissa respekt mot spelarna på servern och självklart inte missbruka sin roll eller liknande. Jag tycker att det är väldigt viktigt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? har inget störe problem med att balansera mitt privat liv och staff arbete det ända är att jag går i skola på dagarna.
jag tänkter 5-8 timmar på vardagar ibland lite mindre på helger 8-10 eller mer beror lite på.

Hur länge har du spelat på Unive? jag blev medlem 2 jan 2025 men jag började köra på unive 2023 tror jag eller 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? varit servervakt på server men har varit staff eller höngre på andra svenska servar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka