Nekad johan bengtsson | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

johan bengtsson

Icke Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Donken

Vad heter du IRL? Filip

Hur gammal är du? 07

Hur många timmar har du på Fivem? Runt 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag älskar att sälja saker till kunder och att äta hamburgare från donken så det hade varit jätte kul om man kunde bli chef på självaste donken

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat med auto och 2 bilfirmor och varit biträdande chef på Brittas vet även alla system och vet hur man tar jobbintervju och annat

Berskiv din karaktär? Hej min karaktär heter Johan Bengtsson och är 21år gammal han växte upp i en förort och blev mobbad för att han var överviktig anledningen till att han var överviktig var för att hans farsas mat var så äcklig att han levde på donken och han bryts sig absolut inte om vad andra tycker och han har älskat det han brinner för idag idag hamburgare och bilar älskar också att hjälpa folk som är hungrig och när donken kom till stan fick Johan en ny insikt på livet

Hur ofta kommer du vara inne? Mellan 15 och 22 varje dag och om det är liv så från kl13-04

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej kör bara på den survern som är något bra

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka