Accepterad Joelljungstrom | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joelljungstrom

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? joelisdeking

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt drivande person som har en mamma som har canser hans barndom har inte varit lätt han vart alltid mobbad av sina kompisar för han vågade vara sig själv. Joel var i ett väldigt tufft ungdoms gäng där man var cool om man gjorde dumheter txm att man tog drogor drack gjorde sönder saker. Hans historia är inte rolig och den barndom ska inga barn beöha gå igenom tycker han inte. hans mamma och pappa var där för han dag in och dag ut. hans pappa gick bort när han va 15 i en bilolycka och det måste han bära med sig rästen av livet. joel har hållit på med kriminella saker som att göra droger sälja bara för att kunna gänerera pengar till sin familj. Joel har fått flytat från 4 städer pga han trivs inte nu har han flyttat till unive och hoppas få medborgar skap i unive. min karaktärs dröm jobb är att få bli polis han vill nu kunna hjälpa folk som hade det lika jobbit som han i barndomen. joels dröm är att bli rik och kunna leva ett liv och kunna hjälpa sin mamma i canser. joel är en väldigt rolig och skön snubbe som alltid vill göra ett gått intryck han har aldrig varit taskig eller elak mot någon sen han vart äldre. han kommer göra allt för att bli polis. hans mål i livet är ju som sagt att bli snut och hjälpa alla. Joel är en person som alltid vill hjälpa allla han är nu fattig pga medciner till sin mamma. Joel har nu i 3 månaders tid plugat till polis och hoppas få jobbet. Det ska även tillägas under 2 år nu har joel ligat under radarn han har inte vistats på gator fik och så vidare. Joel har jobbat på ett städ bolag där han har varit lite andur caver pgahan har krimmenela efter sig seen han va krim. sådärför vill han bli snut och ta fast dom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga senarion och bra rp nivå. och även komma med tips till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att den man möter ska vinna för annars kan man spela för sin egen vinnst och jag ser häldre att man spelar för motpartens vinst för bättre rp för man behöver inta vinna ett senario för att det ska va kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm betyder att man dödar någon med händerna eller med vapen utan något bakomligande senario. vdm betyder att man använder sin bil som ett vapen. copbait betyder att man försöker få snutens uppmärkasamhet. nlr betyder att man inte ska minnas ett senario efter man dött

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp det har jag har spelat i snart 1 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jahg är inte en problem spelare är mer en snubbe som bara vill hjälpa till och skapa roliga senarion. för bästa rp nivån. hoppas ni får en grym dag ni gör ett jätte bra arbete. Mvh Joel

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka