Nekad JoelCZ1 | Ban Överklagan [LUDDE}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JoelCZ1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561197960287930

Ditt Hex-ID: 11000015c3ad8cc

Vad är din discord tagg? WistyCZ

Vem var det som bannade dig? b1ush

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: WXQ5lD0vd_Ko4kgQtTwOsQ.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att blush valde att pbanna mig då jag använde mig av (plingljud) vilket ger en ganska så stor fördel och förstör rpn väldigt mke eftersom ingen av partnerna i scenarion ska ha fördel för att vinna. Jag tror inte utan jag vet att han valde att just Permanent banna mig då (plingljud) inte hör hemma på unive. Jag förstår blush beslut till 110% då jag inte tänkte mig för när jag laddade ner detta då jag skulle se hur det var och sedan glömde jag att ta bort det vilket var riktigt dumt eftersom det slutade jävligt dåligt. Så jag tror blush valde att pbanna mig eftersom ja fördel och sån annan skit inte hör hemma på unive. Så jag tror det är därför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support och väntade då jag vart i ett ogiltigt scenario, jag sitter då support oxh kollar på klippet jag klippade under detta scenario och medans jag kollar märker jag att jag har kvar (plingljudet) vilket jag trodde jag hade tagit bort då jag återställde min dator lite tidigare den dagen. Blush drar då in mig och jag tänker att det lika bra att fråga staffsen om man verkligen får ha det. Eftersom jag kopplade att det gav en massa fördel åt en själv förstod jag ganska direkt att detta inte hör hemma på unive, jag visar då klippet för blush och barris och samtidigt som jag visar klippet frågar jag blush om man får ha blingljud och då säger han nej och att jag ska ta bort det. Jag tar då bort blingljudet och allting verkar lugnt dom drar ut mig i support. Sedan går jag ig och ska fortsätta rpa och hinner la vara ig i 10 min och sen blir jag pbannad för att jag då hade detta plingljud vilket jag verkligen hade tagit bort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska vara helt ärligt tycket jag den kanske va lite felaktig då han kunde pbannat mig medans jah satt support eller att han kunde bett mig hoppa support vilket han inte gjorde utsn han bara pbannade mig. Men samtidigt tycker jag att den ändå var korrekt eftersom fördel inte ska vara på unive då det är långt från att vara rp nivå om man bara har fördel hela tiden. Detta blingljudet ger då fördel, när man träffar nån i huvudet hör man ett blingljud. Jag visste då absolut inte om att man inte fick ha detta då jah bara hade sett att man inte fick ha vissa graphic packs och sånna saker. Men efter blush banna mig så fattade jag lixom att fördel förstör allting och bannen har även lärt mig att det int är värt för 5 öre att fucka för sig själv. Så jah tycker lite både och på bannen men som sagt både och.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare och lärt mig att bannsen inte är för att utesluta folk från unive utan att få dom att fatta att unive inte är någon lall server och att det in ska förekomma lall och sånna saker och folk som förstör och allt sånt. Sedan har jag lärt mig att i slutändan när man sitter där o man vet att man gjort fel. Så är det bara ens egens fel ingen annans. Jag har som sagt aldrig blivit permanent bannad förut då jag har skött mig bra och rpat bra enligt många andra. Dom bannsen jag fått har ju vart sånna små bans. Men aldrig en pbann då jah själv tycker att jag inte gör nått fel i min rp eftersom jah verkligen går in för det och visar att jag inte är här för att lalla. Jag har lärt mig en del av mina andra bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag hade kunnat göra va att kanske fråga en staff innan jag ens laddade ner det eller kanske inte lyssnat på mina polare att man fick ha det när man absolut inte fick ha de. Jag hade kunnat läsa reglerna om fördel? Jag hade kunnat göra massa saker annorlunda INNAN jag gjordet mitt misstag och valde att ladda ner det för att testa det då jag inte fattade vad (blingljud) innebär för något just då. Men nu förstår jag att det iaf inte är något som hör hemma på unive, eftersom det ger en väldigt stor fördel och förstör rpn totalt vilket ingen tkr är kul. Jag hade som sagt kunnat tänka mig för innan, då kanske jag inte hade behövt skriva denna överklagan om jag bara hade haft lite inanför hjärnan och tänkt mig för innan jag gjorde det. Vilket var ett stort misstag att ens ladda ner det från första början då jag inte kopplade va det var för något

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte alltid får en sista chans att inte göra om saker eller att man bara får en varning. Jag har lärt mig att ALDRIG mer göra något eller ha något som inte ska vara på unive. Jag har lärt mig att det verkligen inte är värt för 5 öre att ha ett skitigt (blingljud) då det bara förstör rpn och är inget positivt och även klassas som regelbrott då sakrr som ger fördel inte ska förekomma på unive. Vilket jag har lärt mig nu efteråt att det absolut inte är värt det någonstans. om ni unbannar kmr jag förbättra min rp enormt och faktist visa att jag vill vara på unive då jag verkligen vill tbx och få en ny chans att förbättra saker. eftersom jag har lärt mig av mina misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp det fattar jag absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka